Best Selling RPGs - Available Now @ DriveThruRPG.com

Trollstrolch

Einklappen

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

[D&D 5E] The Sunless Citadel (Role with Advantage)

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    [Spielrunde] [D&D 5E] The Sunless Citadel (Role with Advantage)

    Role with Advantage
    The Sunless Citadel - Session 1




    Am 01.12.2017 veröffentlicht
    The first portion of this video is cut off. We find our adventurers trying to traverse a frozen river (which is suppose to be a ravine LOL)
    to get to the large columns that are protruding out of the ground. This game is VERY informal and we are simply goofing off most of the time.
    We hope you enjoy.

    The Sunless Citadel is an adventure module for the 3rd edition of the Dungeons & Dragons fantasy role-playing game,
    but has been converted into Dungeons and Dragons 5th Edition. This adventure concerns a once-proud fortress that fell into the earth in an age long past.
    Now known as the Sunless Citadel, its echoing, broken halls house malign creatures.
    Evil has taken root at the citadel’s core, which is deep within a subterranean garden of blighted foliage.
    Here a terrible tree and its dark shepherd plot in darkness.

    Come join Aaron, Clay, John, and Matt as they play their wonderful characters with DM Death and Role with Advantage.

    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    #2
    Role with Advantage
    The Sunless Citadel - Session 2

    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    Kommentar


      #3
      Role with Advantage
      The Sunless Citadel - Session 3

      "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
      Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

      Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
      solange wir nicht die Geduld aufbringen,
      einander zuzuhören...

      Art van Rheyn

      Kommentar

      Lädt...
      X