Best Selling RPGs - Available Now @ DriveThruRPG.com

Trollstrolch

Einklappen

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Star Wars: Age of Rebellion by DawnforgedCast

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    [Hilfe] Star Wars: Age of Rebellion by DawnforgedCast

    DawnforgedCast
    Star Wars: Age of Rebellion - Character Creation (BLIND)



    Veröffentlicht am 13.02.2016
    In this video I showcase my very first experience creating a character in the Age of Rebellion Star Wars system.
    THIS IS NOT A GUIDE. A shorter, more focused guide will come soon. This is a blind demonstration of the first time experience with this system.
    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    #2
    Es folgt dann auch eine Spielrunde, die Session Zero gibt es schon

    DawnforgedCast
    Star Wars - Age of Rebellion: "New Blood" - Session Zero



    Veröffentlicht am 09.03.2016
    The Empire is expanding their reach and more systems fall under their iron grasp.
    It falls to a few good men and women ... and aliens to stand up against it's injustice and tyranny.
    In this new campaign we'll be running the Age of Rebellion Star Wars system
    and during this video we set out to establish our characters, better understand the rules a
    nd mesh as a group before we begin our titanic task of overthrowing the Imperial scourge!
    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    Kommentar


      #3
      DawnforgedCast
      Star Wars - Age of Rebellion: Session 1 - Haywire



      Veröffentlicht am 23.03.2016
      The newly established GALACTIC EMPIRE has tightened its grip on countless worlds across the galaxy.
      A new group of freedom fighters have joined the REBELLION against this tyrant.
      Their first mission sees them infiltrating an Imperial research facility rumored to be in production
      of a BIOLOGICAL WEAPON which has the potential to destroy all non-human life on a planet...
      "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
      Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

      Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
      solange wir nicht die Geduld aufbringen,
      einander zuzuhören...

      Art van Rheyn

      Kommentar


        #4
        DawnforgedCast
        Star Wars - Age of Rebellion: Session 2 - Might as Well Be Walking on the Sun



        Veröffentlicht am 18.04.2016
        The team is assembled once more and tasked with salvaging a Rebellion ship that has drifted too close to a blue star...
        "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
        Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

        Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
        solange wir nicht die Geduld aufbringen,
        einander zuzuhören...

        Art van Rheyn

        Kommentar

        Lädt...
        X