Best Selling RPGs - Available Now @ DriveThruRPG.com

Trollstrolch

Einklappen

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Doctor Strange

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    Doctor Strange

    Hatte ja auch einen Film, der aber in der ganzen Superheldenfilmeschwemme irgendwie an mir vorbei gegangen ist

    Marvel Entertainment
    Go Behind The Scenes of DOCTOR STRANGE #1!



    Am 29.06.2018 veröffentlicht
    What happens when there’s no more magic in the Marvel Universe?
    A cosmic journey that involves Doctor Strange going to space,
    brought to you by acclaimed creators Mark Waid and Jesus Saiz!
    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    #2
    Marvel Entertainment
    Doctor Strange's First Appearance in 1963! | Today in Marvel History



    Am 09.04.2019 veröffentlicht
    On April 9th, 1963, Doctor Stephen Strange transports himself to the Marvel Universe in "Strange Tales" #110.
    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    Kommentar


      #3
      New Rockstars
      Doctor Strange Breakdown! Avengers Endgame Connections & New Hidden Details!



      Doctor Strange (2016) gets an in-depth breakdown of the secret set-ups for Avengers Endgame and Multiverse of Madness!
      ...
      How does the Doctor Strange movie set up the time travel rules that help the Avengers complete their time heist in Avengers Endgame,
      and how did Doctor Strange's mysterious plan in Avengers Infinity War begin to come to fruition in his early days with the Ancient One?
      In our latest Infinity Saga Rewatch, Erik Voss takes a closer look at Doctor Strange for the ways it ties in with the Avengers movies,
      Captain America Civil War, and Thor Ragnarok, and how it sets up Marvel Phase 4 properties like Doctor Strange in the Multiverse of Madness.
      What secret Avengers connection is hidden in the Doctor Strange final scene?
      "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
      Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

      Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
      solange wir nicht die Geduld aufbringen,
      einander zuzuhören...

      Art van Rheyn

      Kommentar

      Lädt...
      X