Best Selling RPGs - Available Now @ DriveThruRPG.com

Trollstrolch

Einklappen

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

[Shadowrun Anarchy] Join the Anarchy: Court of Shadows (engl., Shadowcasters Network)

Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    [Spielrunde] [Shadowrun Anarchy] Join the Anarchy: Court of Shadows (engl., Shadowcasters Network)

    Shadowcasters Network
    Join the Anarchy : Court of Shadows



    Am 16.01.2018 veröffentlicht
    Meet the new team! Volatile, Mach, and Pandora meet their enigmatic Johnson in an abandoned mall to receive a very curious job offer.

    Join the Anarchy is an interactive actual play of the tabletop roleplaying game Shadowrun Anarchy.
    Court of Shadows is a 4-session short arc set in the fae metaplane, based on the Shadowrun alternate setting book Court of Shadows.
    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    #2
    Shadowcasters Network
    JOIN THE ANARCHY | Shadowrun Anarchy Campaign 2, Episode 1-1 | Welcome to Detroit, 2080



    Am 20.03.2018 veröffentlicht
    Meet the new team before they meet each other: Deliverance, Fritz, and Voltar!

    Join the Anarchy is an interactive improvised actual play of the tabletop roleplaying game Shadowrun Anarchy.
    We stream live on Twitch every other Monday!
    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    Kommentar

    Lädt...
    X