Best Selling RPGs - Available Now @ DriveThruRPG.com

Trollstrolch

Einklappen

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Hangout with D&D Sundering Authors (engl. Video Hangout); Kopie

Einklappen
Dieses Thema ist geschlossen.
X
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    Hangout with D&D Sundering Authors (engl. Video Hangout); Kopie

    Dungeons & Dragons

    Hangout with D&D Sundering Authors




    Live übertragen am 07.10.2014
    #DnD Join us here on Tuesday, October 7th from 8-9 pm EST when R.A. Salvatore will lead a live, riveting conversation with his fellow Sundering authors:

    The Sundering Wrap-up: A conversation between the authors to discuss The Sundering books, now that the last book in the series has been released.
    Fantasy’s Greatest Moments: A dialogue about the fantasy authors’ favorite scenes to write: fight scenes, kisses, dragon encounters, villain defeats, etc.
    Tyranny of Authors: A dialogue about the fantasy authors’ writing processes, their biggest struggles—whether writing challenges, storyline hurdles, getting their careers launched.
    Latest News: The latest titles being released and local events with authors on tour.

    Nate Cunningham über Google+
    We just finished our live video #hangout with the #authors of #TheSundering.
    Check it out: +R.A. Salvatore, +Richard Lee Byers, +Ed Greenwood, +Erin Evans, +Troy Denning, +Paul S. Kemp, and +Dungeons & Dragons.
    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    #2
    Das Original des Thema befindet sich im D&D Bereich
    "Ich kann freilich nicht sagen, ob es besser wird, wenn es anders wird, aber soviel kann ich sagen: Es muß anders werden, wenn es gut werden soll."
    Georg Christoph Lichtenberg (1742 - 1799)

    Was nützt es, wenn wir mehrere Sprachen sprechen,
    solange wir nicht die Geduld aufbringen,
    einander zuzuhören...

    Art van Rheyn

    Kommentar

    Lädt...
    X